Druki dla branży deweloperskiej – jak skutecznie promować oferty?

Druki dla branży deweloperskiej – jak skutecznie promować oferty?

 

W dobie marketingu cyfrowego często zadajemy sobie pytanie, czy tradycyjne, drukowane materiały mogą jeszcze spełniać swoją rolę? Czy w branży deweloperskiej jest na nie miejsce, i czy mogą one skutecznie promować oferty? Naszym zdaniem – tak, zarówno teraz, jak i w przyszłości. Są one tym nośnikiem informacji, który najszybciej wpada w oko (i do ręki), jest dostępny wszędzie, w każdej chwili, i dla każdego. Aby jednak druki spełniały swoją rolę, muszą zostać przygotowanie profesjonalnie. Wybierając materiały reklamowe dla branży deweloperskiej, warto włączyć je do strategii marketingowej. 

 

Jakie materiały drukowane zastosować można do promocji ofert w branży deweloperskiej?

 

Zakup mieszkania jest bardzo poważną inwestycją. I równie poważnie powinny wyglądać materiały, które prezentują oferty potencjalnym nabywcom i zachęcają ich do skorzystania z nich. Powinny cechować się nienaganną jakością, wysoką estetyką, ciekawą grafiką, oraz prezentować informacje w sposób zrozumiały i wyczerpujący. Ich zadaniem jest również zachęcenie do kontaktu z konsultantem lub przedstawicielem handlowym. 

W tej roli  sprawdzą się znakomicie:

  • broszury i katalogi inwestycyjne, umożliwiające w profesjonalny sposób przedstawienie wystawionych na sprzedaż mieszkań, 
  • foldery prezentacyjne, podkreślające prestiż inwestycji i zawierające wszystkie związane z nią dokumenty, 
  • ulotki reklamowe, które kolportować można w przestrzeni publicznej sąsiadującej z inwestycją, 
  • zaproszenia na prezentacje czy dni otwarte, zachęcające do pojawienia się na tym wydarzeniu. 

Pamiętajmy także, że sprzedaż mieszkań jest biznesem relacyjnym – przedstawiciel sprzedającego spotyka się z kupującym twarzą w twarz. I często kontakt ten ponawiany jest wielokrotnie. Z pewnością przydadzą się wizytówki, które zachęcą do wykonania telefonu lub napisania maila. 

Kiedy klient pojawi się na takim spotkaniu, otrzymuje często wiele dokumentów, które zabiera ze sobą, aby je przeanalizować. Elegancko byłoby, gdyby otrzymał je w teczce, nawiązującej wizualnie do firmy deweloperskiej i jej inwestycji. 

 

Jakie elementy powinny zawierać druki dla branży deweloperskiej?

 

Zadaniem tych materiałów jest precyzyjne przedstawienie klientom realizowanej przez dewelopera inwestycji, oraz zachęcenie ich do zapoznania się z nią. W drugim kroku mają wspierać budowanie potrzeby skorzystania z oferty. Powinny więc zawierać zdjęcia i wizualizacje najwyższej jakości. Bardzo ważne, aby w sposób atrakcyjny przedstawiały lokalizację, konieczne jest więc umieszczenie w nich map i planów sytuacyjnych. Dobrze byłoby nanieść na nie poszukiwane przez klientów placówki, będące atutami lokalizacji: sklepy, szkoły, przedszkola, żłobki, obiekty sportowe, punkty usługowe, czy tereny zielone. 

Klientów zdecydowanych na zakup z pewnością zainteresują zwymiarowane plany poszczególnych mieszkań, oraz dane kontaktowe: adres biura sprzedaży, nr telefonów, adresy mailowe, strona www. Warto też umieścić na nich kod  QR prowadzący do oferty.  

Wszystkie dedykowane danej inwestycji druki powinny być spójne kolorystycznie i graficznie, oraz podkreślać prestiż transakcji. Łączącym je elementem nie może być jedynie logo dewelopera. Przy ich projektowaniu uwzględnić należy zarówno wizję sprzedającego, jak i potrzeby kupującego. 

Najnowsze wpisy

GeminiCMS napędza stronę https://studio.akcygraf.pl
Projekt i realizacja: GeminiSoftnet
Copyright © 2025 https://studio.akcygraf.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.