Materiały reklamowe dla przedstawiciela handlowego w branży rolniczej

Materiały reklamowe dla przedstawiciela handlowego w branży rolniczej

 

Praca przedstawiciela handlowego branży rolniczej nierozłącznie wiąże się z dystrybucją materiałów reklamowych. Po każdym spotkaniu z obecnym lub potencjalnym klientem warto zostawić gadżet, który będzie przypominał ofertę firmy, oraz ułatwiał szybki kontakt. Przedstawiciele handlowi spotykający się z odbiorcami indywidualnymi, jak i odwiedzający różnego rodzaju targi i imprezy rolnicze, czy składający wizyty instytucjom związanym z rolnictwem, powinni zadbać o to, aby mieć ze sobą adekwatne materiały reklamowe.

 

Najpopularniejsze materiały reklamowe dla branży rolniczej

 

Na rynku dostępny jest szeroki wachlarz gadżetów reklamowych, które mogą być nośnikami informacji dla branży rolniczej zarówno o kontrahencie, jak i o jego ofercie. Ważne jest jednak, żeby ten bogaty asortyment dopasować do potrzeb klientów – rolników, hodowców czy ogrodników, i dostarczyć im materiały, które będą przydatne, i na tyle trwałe, że pozwolą się zastosować w trudnych warunkach charakterystycznych dla tej branży.

Znakomitym rozwiązaniem jest odzież reklamowa. Ludzie z tej branży często pracują na zewnątrz, w trudnych warunkach pogodowych, o każdej porze roku. Wygodne, praktyczne i trwałe koszulki, bluzy, nakrycia głowy, peleryny przeciwdeszczowe czy rękawiczki przydadzą się zawsze. I w czasie prac polowych i poza gospodarstwem.

Drugą grupą przydatnych gadżetów dla rolników mogą być narzędzia i wyposażenie pomocnicze – latarki teleskopowe i czołowe, narzędzia wielofunkcyjne typu multitool, miary stalowe zwijane, wiadra, sita i pojemniki. Można również pójść w kierunku bardziej zaawansowanego wyposażenia typu deszczomierze, termometry albo kubki z miarkami i łopatki do odmierzania pasz czy środków ochrony roślin.

Bardzo ciekawym i nawiązującym do branży rozwiązaniem są nasiona np. kwiatów czy warzyw, spakowane w oznakowane torebki z logo lub pojemniki, oraz akcesoria do uprawy roślin – zestawy ogrodnicze zawierające grabki, graczkę i łopatkę, doniczki, skrzynki, konewki.

Nie powinno się też zapominać o gadżetach bardziej ogólnych. Oznakowane logo, zawierające dane kontaktowe i inne informacje o dostawcy kubki, termosy, notesy, kalendarze, długopisy, magnesy, torby na zakupy również świetnie spełnią swoją rolę.

 

Dystrybucja materiałów reklamowych przez przedstawiciela handlowego

 

Oprócz spotkań indywidualnych z producentami rolnymi przedstawiciele handlowi z branży rolniczej mają szereg innych okazji do dystrybucji materiałów reklamowych. Warto pozostawiać je w organizacjach obsługujących rolników, do jakich należą np. Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa, Kółka Rolnicze, Koła Gospodyń Wiejskich, placówki edukacyjne realizujące kursy i szkolenia dla rolników, wypożyczalnie sprzętu rolniczego, warsztaty specjalizujące się w naprawach ciągników, kombajnów i innych maszyn rolniczych, punkty skupu płodów rolnych i zwierząt hodowlanych.

Ale i wszelkiego rodzaju imprezy rolnicze są znakomitym miejscem do przekazywania materiałów reklamowych. Mogą to być targi, wystawy, prezentacje czy dożynki. Najważniejsze, żeby ulotkifolderygadżety reklamowe trafiły do tych osób, które potrzebują oferowanych produktów i usług, oraz wzbudzały zainteresowanie ofertą. Muszą być więc estetyczne, poręczne i trwałe, aby sugerowały, że ich dystrybutor, to "solidna firma" z której oferty warto skorzystać.

Najnowsze wpisy

GeminiCMS napędza stronę https://studio.akcygraf.pl
Projekt i realizacja: GeminiSoftnet
Copyright © 2024 https://studio.akcygraf.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.